مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سرقت گاردریل های اتوبان رجایی با اتوبوس

فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند ۴ نفره سرقت گاردریل های اتوبان شهیدرجایی به همراه اموال مسروقه با اقرار به چندین فقره سرقت خبرداد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، سرهنگ جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت گاردریل های اتوبان شهیدرجایی شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کلانتری سیزده آبان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه نقاط جرم خیز و پیک جرائم تحت پوشش قرار گرفت افزود : تیم عملیاتی سیزده آبان در حال گشت زنی یک دستگاه اتوبوس را در حاشیه اتوبان مشاهده که در بررسی انجام شده راننده خودرو علت توقف را نقص فنی اتوبوس اعلام کرد.

سرهنگ جلیلیان در ادامه ابراز داشت : مأموران انتظامی در بازدید اطراف خودرو متوجه باز شدن گاردریل کنار اتوبان شده و در بازدید از داخل خودرو ۳ نفر که خود را زیر صندلی ها مخفی کرده بودند به همراه تعدادی گاردریل مشاهده ، که نسبت به دستگیری متهمان اقدام کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان گفت : در تحقیقات انجام شده متهمان سابقه دار ضمن اقرار به بزه ارتکابی به چندین فقره سرقت معترف که پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی گردیدند .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه