مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پلمپ یک واحد غیر مجاز بسته بندی ترشی و پنیردر شهرستان ری

شهرستان ری -بخشدار مرکزی ری از پلمپ یک واحد بسته بندی غیرمجاز پنیر، خیارشور و ترشی در شهرک جاده نظامی خبر داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، آمنه شب کوکا بخشدار مرکزی شهرستان ری از کشف و پلمب یک واحد بسته بندی غیر مجاز پنی ، خیارشور و ترشی در بخش مرکزی ری خبر داد و اظهار کرد: با توجه به گزارش مردمی واصله، در خصوص تهیه و توزیع خیارشور و پنیر در شرایط غیر بهداشتی در کارگاه غیرمجاز  واقع در شهرک جاده نظامی از توابع بخش مرکزی ری، با اخذ مجوز قضایی از از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری، بازرس بخشداری به همراه کارشناس بهداشت و ماموران کلانتری ۱۷۳ امین آباد به محل اعزام شدند.

وی افزود: در فرایند بازرسی از محل مشاهده شد در فضایی فاقد شرایط بهداشتی و بدون اخذ هر گونه مجوز ، تعداد ۹۰ دبه بیست کیلویی خیار شور، ۴۸ حلب هفده کیلویی پنیر و سه دبه بیست کیلویی ترشی با نام های تجاری مختلف و متفرقه بصورت فله ای از شهرستان های اطراف تهران تهیه و در مکان مذکور بسته بندی و به بازار مصرف توزیع می شد.

شب کوکا تصریح کرد: برای مسوول این کارگاه غیرمجاز پرونده قضایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری ارسال و واحد مورد نظر نیز پلمب شد.

منبع خبرگزاری فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه