مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
اردوی جهادی سلامت در شهر کهریزک

اعزام تیم اردوی جهادی سلامت در محلات شهر کهريزک

کهریزک – به همت شهرداری کهریزک در راستای ارائه خدمات سلامت محور به اهالی به ویژه محلات کم برخوردار، تیم پزشکی اردوی جهادی با مشارکت بسیج پیشکسوتان اجرا شد و بیش از یکصد نفر از اهالی شهر از خدمات بهداشتی و درمانی این تیم پزشکی بهره مند شدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری؛ اردوی جهادی سلامت با هماهنگی واحد آسیب های اجتماعی شهرداری کهریزک در محلات شهربرگزار شد.

تورانی؛ معاون خدمات شهری شهرداری کهریزک با اعلام این خبر گفت: در راستای ارائه خدمات سلامت محور به اهالی به ویژه محلات کم برخوردار، تیم پزشکی اردوهای جهادی با مشارکت بسیج پیشکسوتان اجرا شد و بیش از یکصد نفر از اهالی شهر از خدمات بهداشتی و درمانی این تیم پزشکی بهره مند شدند.

وی در ادامه افزود: در تیم اردوهای جهادی ۵ پزشک عمومی، متخصص زنان،  روانشناس و…  حضور داشتند که علاوه بر ویزیت رایگان، خدماتی در قالب مشاوره های سلامت محور دریافت کردند.

تورانی خاطرنشان کرد: باتوجه  به ضرورت کاهش و پیشگیری آسیب های اجتماعی شهر، نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران همراه اعضای گروه جهادی در محلات شهر حضور یافته و در دیدار چهره به چهره با شهروندان، مشکلات و آسیب های اجتماعی سطح محلات را شناسایی و بررسی و ارائه راهکار مناسب جهت تعدیل و رفع آسیب  ها را در دستور کار قرار دادند.

وی در پایان گفت: بر اساس استقبال و اثرگذاری تیم جهادی، برگزاری اردوی جهادی به طور مستمر در سایر محلات به اجرا درخواهد آمد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه