مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

 افتتاح شعبات اتاق اصناف در بخش‌های شهرستان ری منجر به شناسایی ۱۵ هزار واحد صنفی شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در دیدار با کارگروه رسانه شورای اسلامی شهرستان ری مطرح کرد

شهرستان ری – موسی احمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری اظهار داشت: مجموعه اتاق اصناف شهرستان ری در طول دو سال گذشته اقدامات درخور توجهی داشته که با توجه به شیوع کرونا همکاری صنوف در رعایت محدودیت‌ها و پس از آن رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و واکسیناسیون علیه بیماری کرونا بسیار ارزشمند است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،موسی احمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری اظهار داشت: مجموعه اتاق اصناف شهرستان ری در طول دو سال گذشته اقدامات درخور توجهی داشته که با توجه به شیوع کرونا همکاری صنوف در رعایت محدودیت‌ها و پس از آن رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و واکسیناسیون علیه بیماری کرونا بسیار ارزشمند است.

وی افزود: اتاق اصناف شهرستان ری در زمان شیوع بیماری منحوس کرونا خدمات و اقدامات زیادی داشتند و در برخی روزها که تعطیلات اجباری برای صنوف در نظر گرفته شده بود، خدمات و نظارت اتاق اصناف نیز شبانه روزی شد.

رئیس اداره صمت ری در ادامه گفت: افتتاح دفاتر و شعبات در بخش‌های شهرستان ری که رویکرد هیئت‌رئیسه در این دوره بود، منجر به شناسایی ۱۵ هزار واحد صنفی فاقد پروانه کسب شد که تأثیر بسیار زیادی در افزایش رضایت‌مندی مردم خواهد داشت.

احمدی تصریح کرد: اتاق اصناف در زمینه تنظیم بازار نیز بسیار عملکرد قابل توجهی داشت و در ماه‌های اخیر به واسطه افزایش قیمت در برخی کالاهای ضروری، رویکردی برای رساندن اقلام ضروری با قیمت مصوب به دست مردم اجرایی شد و مردم در دورترین روستاها نیز کالاهای ضروری تنظیم بازاری را با قیمت مصوب دریافت کردند.

وی ابراز داشت: در زمینه توقف برگزاری انتخابات اتحادیه‌ها موضوع کشوری بود و برخی رسانه‌ها با پرداختن به این موضوع جامعه را دچار چالش می‌کردند.

?رئیس ادامه صمت ری در پایان خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروه رسانه شورای اسلامی شهرستان ری اتفاق خوبی است که امیدواریم در راستای خدمت به مردم و فعالان اقتصادی مثمر ثمر باشد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه