مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

 صدور پروانه کسب ظرف 24 ساعت در شهرستان ری محقق شد

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در دیدار با کارگروه رسانه شورای اسلامی شهرستان ری مطرح کرد:

شهرستان ری -رویکرد هیئت‌رئیسه اتاق اصناف در این دوره عملکرد شفاف و ارتباط گسترده با رسانه‌ها است لذا از ابتدای کار تلاش کردیم که پاسخگوی رسانه‌هایی باشیم که پیگیر مطالبات مردم هستند.

لطف‌الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در دیدار با کارگروه رسانه شورای اسلامی شهرستان ری اظهار داشت: رویکرد هیئت‌رئیسه اتاق اصناف در این دوره عملکرد شفاف و ارتباط گسترده با رسانه‌ها است لذا از ابتدای کار تلاش کردیم که پاسخگوی رسانه‌هایی باشیم که پیگیر مطالبات مردم هستند.

وی افزود: اتاق اصناف با هدف پاسخگویی و ارائه خدمت شایسته به مردم فعالیت می‌کند و در این راه در تلاش است که پاسخ اعتماد مردم را به خوبی ادا نماید.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه با اشاره به پروژه در حال ساخت اتاق اصناف گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون نظارت شهرستان ری کلیه اتحادیه‌های شهرستان در ساختمان در حال ساخت اتاق اصناف مستقر می‌شوند و همچنین کلیه ادارات مرتبط با حوزه کاری صنوف نیز می‌توانند در این مجتمع استقرار یابند تا از سردرگمی مراجعان جلوگیری شود.

ستاره با اشاره به رویکرد هیئت‌رئیسه در خدمتگزاری گفت: هیئت‌رئیسه اتاق اصناف شهرستان ری از اسفندماه سال 1398 که کار خود را در این مجموعه آغاز کردند، هیچ‌گونه برداشت و خسارتی از این مجموعه نداشتند و اتاق اصناف شهرستان ری را با ۸۰۰ میلیون تومان بدهی تحویل گرفتند و حالا پس از گذشت ۲ سال کلیه بدهی‌ها پرداخت شده است.

وی با اشاره به تسریع امور در اتاق اصناف تصریح کرد: در این دوره تلاش کردیم تا روند پاسخ به نامه‌های وارده به اتاق اصناف، بررسی درخواست‌ها و صدور پروانه کسب تسریع شود و در این راستا موفق شدیم زمان صدور پروانه کسب را به‌شرط تکمیل مدارک موردنیاز به 24 ساعت برسانیم.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری ابراز داشت: در ساماندهی واحدهای فاقد پروانه کسب و رسیدگی به تخلفات در برخی واحدهای صنفی و انبارها با همکاری تمامی دستگاه‌های مربوطه از جمله دستگاه قضایی، اماکن، پلیس امنیت اقتصادی به مقابله با سودجویان رفتیم.

ستاره ابراز داشت: در راستای خدمت صادقانه به مردم گاهاً با تخلفاتی که حتی در اتحادیه‌های تحت پوشش وجود داشت برخورد کردیم و تلاش کردیم تا در مقابل ترویج رفتارهای منفعت طلبانه برخی افراد بر اساس قانون برخورد کنیم.

رئیس اتاق اصناف در پایان خاطرنشان کرد: بازرسان مجرب و معتمد بازوی اتاق اصناف هستند و از ابتدای ورود به اتاق اصناف تلاش کردیم بازرسان را برای اجرای رویکرد جدید آماده کنیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه