مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شربیانی : مهمترین وظیفه کارگروه رسانه پیگیری تا رفع مشکل مردم است

جعفر شربیانی رئیس شورای شهرستان ری در دیدار با کارگروه رسانه شورای شهرستان ری گفت :این کارگروه دارای دو وظیفه جدی است، یکی احصا و جمع آوری مشکلات مردم ودیگری که مهمتر نیز می باشد، پیگیری مشکلات و مطالبات مردم تا حصول نتیجه است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، جعفر شربیانی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران و رئیس شورای شهرستان ری در دیدار با اعضای کارگروه رسانه شورای شهرستان ری، اظهار داشت: پیگیری مطالبات مردم از مسئولین، از بنده به عنوان نماینده و خادم مردم تا فرماندار و شهردار و از همه کسانی که موظف هستند به مردم خدمت کنند، باید توسط کارگروه رسانه صورت بگیرد و حتماً مطمئن باشید آثار مثبتی در خدمت به مردم ایجاد خواهد شد.

وی با تاکید بر تکلیف رسانه ها در جهاد تببین برای امیدوار نگه داشتن مردم به نظام مقدس اسلامی، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانات اخیر و ضمن تاکید بر ضرورت فوری حضور گروههای موثر در جهاد تبیین، هشدار دادند که باید رسانه ها در مقابل نقشه های دشمن مبنی بر مایوس کردن مردم و لجن پراکنی، حضور موثر داشته باشند.

شربیانی افزود: در ششمین ماه دوره ی مسئولیتم در شورای شهر تهران و شورای شهرستان ری قرار داریم و در این طول زمان، تلاش کردیم در خدمت مردم باشیم و کارهایی را انجام دادیم که ان شاالله و به مرور، آثار آن را حتماً خواهیم دید و اعتقاد دارم این فرصت خدمت به مردم را باید غنیمت بشمارم.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برای مدیریت شهری منطقه ۲۰ در بودجه ۱۴۰۱، حدود هزار میلیارد تومان بودجه طرح های عمرانی تعریف شده است، اظهار کرد: عمده ترین این طرح های عمرانی، تعدادی از مصوبات حضور دکتر زاکانی شهردار تهران در شهرری بوده و همچنین منابع مالی شروع عملیات اجرای احداث پارکینگ طبقاتی که برای ضلع جنوبی حرم در نظر داریم، در بودجه ۱۴۰۱ دیده شد.

وی ادامه داد: خیلی از شهرستانها در سطح کشور نمی‌توانند بگویند ما آثار باستانی داریم، شاید یک جا بگوید من آثار تاریخی دارم اما یکی از ظرفیت های کم نظیر شهرستان ری، وجود چندین آثار تاریخی و همچنین آثار باستانی است که اگر استفاده از ظرفیت های گردشگری تاریخی را به عنوان مطالبه هر روز منکعس کنیم، واقعا کار درستی است و باید صحبت کنیم تا آقای ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را به ری بیاوریم و از نزدیک این ظرفیت های گردشگر پذیر را معرفی کنیم تا تمهیداتی برای احیای گردشگری شهرستان ری اتخاذ شود.

جعفر شربیانی در ادامه به مسئله احیای محله نفرآباد شهرری اشاره کرد و گفت: اولین بار که برای گفتگو به صدا سیما رفتم، درباره محله نفرآباد صحبت کردم و بعد از آن نهضتی راه افتاد که نتیجه اش به اینجا رسید که موضوع برای آقای زاکانی مهم شد و آن را مطرح کرد و پیگیری های خوبی برای حل این مشکل مردم در دستور کار جدی قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به اینکه مردم شهرهای باقرشهر و کهریزک به دلیل‌ باطل شدن انتخابات شوراها از داشتن نماینده در شورای شهرستان ری محروم هستند، خاطرنشان کرد: مردم باقرشهر و کهریزک نباید احساس کنند که از حمایت و توجه شورای شهرستان ری محروم هستند و ما ان شاالله به صورت جدی، به موضوعات و مطالبات مردم این دو شهر خواهیم پرداخت.

جعفر شربیانی ادامه داد: بنده به این نتیجه رسیدم که یک قراری با مردم به صورت حضوری و مستمر بگذاریم و عنوان برگزیده برای این دیدارها نیز، “پیگیر کار مردم ری” است و تقاضا دارم رسانه ها، ائمه جمعه، بسیج و همه مجموعه های پر ظرفیت، تلاش کنند تا این خبر را به مردم انتقال بدهند که ان شا الله در نظر داریم هر دو هفته و در شهرداری منطقه ۲۰ در خدمت مردم باشیم و حقیقتا این دیدارها بدون تشریفات خواهد بود، یعنی این دیدارها از آن دیدارهایی نیست که بروند جایی هماهنگ کنند یا از قبل صحبت کنند.

وی در پایان گفت: این قول را می دهم تا لحظه آخر و با همه توانم این پیگیری را انجام دهم و بحث تشکیل قرار گاه مردمی نهضت خدمت را عملیاتی کنیم که این قرارگاه، یک حلقه یا زنجیره بین محله های منطقه۲۰ و مدیریت شهری به عنوان پیگیری مطالبات مردم است و قصد من در ادامه این است که این مدل را در بخش ها و روستاهای سطح شهرستان ری پیگیری کنیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه