مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شربیانی :استفاده از ظرفیت های مردمی در همه عرصه ها خواهد بود

ری-  جعفر شربیانی عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه انقلاب و نظام متعلق به مردم است گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی در همه عرصه ها برای کشور راهگشا خواهد بود.

جعفر شربیانی در حاشیه برگزاری مراسم ۹ دی و گرامیداشت شهید سلیمانی که در باقرشهر برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حضور آگاهانه مردم در ۹ دی توانست فتنه بزرگ را خنثی کند اظهار داشت: آنچه در ۹ دی به وقوع پیوست محصول کار دولتی نبود بلکه نتیجه آگاهی، بصیرت و ایمان ملت ما بود.

وی با بیان اینکه مردم با حضور شکوهمند خود توانستند از آزمونی بزرگ سربلند بیرون بیایند گفت: اگر بخواهیم جمله‌ای با شهید سلیمانی حرف بزنیم قطعاً می‌گوئیم که ادامه دهنده راه ایشان هستیم.

شربیانی افزود: سردار شهید سلیمانی در همه ابعاد دارای کرامت، عزت نفس، وقار، مردم داری و شخصیتی بی نظیر بود و اکنون باید در راه مردم محوری، منش و مکتب شهید را با عمل خود و خدمت به مردم ادامه دهیم.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه مردم ولی نعمت هستند و نظام و انقلاب متعلق به مردم است عنوان داشت: هر وقت مسئولین مردم را محور قرار دادند بهترین دوران را رقم زدند و هر زمان کنار مردم بودند و از ظرفیت‌های مردمی استفاده شد در همه عرصه‌ها بهترین نتیجه به وجود آمده است.

وی با تاکید بر اینکه حضور به موقع و مسئولانه مردم در حماسه ۹ دی باعث حفظ و ثبات نظام و محکم شدن پایه‌های انقلاب شد گفت: ارزش ۹ دی ۸۸ کمتر از ۲۲ بهمن ۵۷ نیست زیرا در این روز مهم، مردم سالاری بار دیگر به منصه ظهور در آمد و مردم نشان دادند پشتیبان ولایت هستند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه