مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شربیانی :استفاده از ظرفیت های مردمی در همه عرصه ها خواهد بود

ری-  جعفر شربیانی عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه انقلاب و نظام متعلق به مردم است گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی در همه عرصه ها برای کشور راهگشا خواهد بود.

جعفر شربیانی در حاشیه برگزاری مراسم ۹ دی و گرامیداشت شهید سلیمانی که در باقرشهر برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حضور آگاهانه مردم در ۹ دی توانست فتنه بزرگ را خنثی کند اظهار داشت: آنچه در ۹ دی به وقوع پیوست محصول کار دولتی نبود بلکه نتیجه آگاهی، بصیرت و ایمان ملت ما بود.

وی با بیان اینکه مردم با حضور شکوهمند خود توانستند از آزمونی بزرگ سربلند بیرون بیایند گفت: اگر بخواهیم جمله‌ای با شهید سلیمانی حرف بزنیم قطعاً می‌گوئیم که ادامه دهنده راه ایشان هستیم.

شربیانی افزود: سردار شهید سلیمانی در همه ابعاد دارای کرامت، عزت نفس، وقار، مردم داری و شخصیتی بی نظیر بود و اکنون باید در راه مردم محوری، منش و مکتب شهید را با عمل خود و خدمت به مردم ادامه دهیم.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه مردم ولی نعمت هستند و نظام و انقلاب متعلق به مردم است عنوان داشت: هر وقت مسئولین مردم را محور قرار دادند بهترین دوران را رقم زدند و هر زمان کنار مردم بودند و از ظرفیت‌های مردمی استفاده شد در همه عرصه‌ها بهترین نتیجه به وجود آمده است.

وی با تاکید بر اینکه حضور به موقع و مسئولانه مردم در حماسه ۹ دی باعث حفظ و ثبات نظام و محکم شدن پایه‌های انقلاب شد گفت: ارزش ۹ دی ۸۸ کمتر از ۲۲ بهمن ۵۷ نیست زیرا در این روز مهم، مردم سالاری بار دیگر به منصه ظهور در آمد و مردم نشان دادند پشتیبان ولایت هستند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.