مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهردار باقرشهر انتخاب و به زودی معرفی می شود

باقرشهر- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران با اشاره به اینکه ۶ شهر در استان تهران شورا ندارند، گفت: شهردار شهرهای قرچک و کهریزک منصوب شده‌اند و در باقرشهر، پردیس، بومهن و رودهن نیز شهرداران توسط استاندار تهران انتخاب شده‌اند و طی روزهای آینده معرفی می‌شوند.

علیرضا طاهری نسب مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: در شهرهایی که به دلایل تخلفات انتخاباتی، انتخابات شورای شهر آنها ابطال شده است، انتخاب شهردار به عهده استاندار است که در استان تهران ۶ شهر شورای شهر ندارند.

وی گفت: شهردار قرچک طی ماه‌های گذشته منصوب شده، شهردار کهریزک روز گذشته معارفه شد و شهردار باقرشهر نیز انتخاب شده و پس از انجام استعلامات، طی هفته‌های آینده معارفه خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران ادامه داد: شهردار پردیس انتخاب شده و فقط امضای حکمش مانده و شهرداران رودهن و بومهن نیز در شرف انجام است و به‌زودی معارفه می‌شوند.

طاهری نسب در پایان تاکید کرد: در انتخاب شهرداران، شاخص‌های مهم مدیریت شهری و همچنین بومی‌گزینی مد نظر قرار گرفته است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه