مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارقان گوسفندان در شهرستان ری دستگیر شدند

شهرستان ری – فرمانده انتظامی شهرستان ری به دستگیری 2 سارق که 57 راس گوسفند را از دامداران محدوده حسن آباد سرقت کرده بودند، خبر داد.

 سرهنگ “دوستعلی جلیلیان”،فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر گفت:  در پی وقوع سرقت 57 راس گوسفند از دامداران محدوده حسن آباد، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان  قرار گرفت .

وی افزود: با رصدهای میدانی و تحقیقات محلی مشخص شد که رانندگان  2 دستگاه خودروی کامیون و پراید به محل های سرقت مراجعه و احشام را سرقت کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مالک کامیون شناسایی و با دستور قضائی وی به پلیس آگاهی دعوت شد، افزود: مالک خودرو اظهار کرد خودرو اش را  به  یک بار بری اجاره داده است و از سرقت و حمل احشام بی اطلاع است.

سرهنگ جلیلیان  تصریح  کرد:  کارآگاهان این شهرستان موفق شدند در چند عملیات پیچیده پلیسی، سارقان را شناسایی و هر 2 متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان این مطلب که سارقان دستگیر شده دارای سوابق متعدد سرقت می باشد، گفت:  کارشناسان ارزش ریالی احشام سرقتی را 2 میلیارد ریال برآورد و  سارقان  پس از اعتراف به بزه انتسابی با تکمیل پرونده  در اختیار  مراجع قضایی قرار گرفتند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه