مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ویژه‌برنامه مساجد شهرری برای روز پرستار

شهرری – حجت‌الاسلام عامری با اشاره به تدارک ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت روز پرستار به همت مساجد محله‌محور مسجدپایه شهرری، گفت: در این مراسم از پرستاران شاخص، خانواده‌های مدافعان سلامت و همسران جانبازان به همت اهالی مساجد تقدیر می‌شود.

حجت الاسلام«حسن عامری»، در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به ویژه برنامه های بزرگداشت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در مساجد شهرری اظهار کرد: به مناسبت روز پرستار قرار است، مساجد شهرری در سه سطح فعالیت داشته باشند و از پرستاران این منطقه با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آورد و زحمات آنها را پاس بدارند.

مدیر ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به اینکه در شهرری 230 مسجد فعالیت می کند، بیان کرد: از میان این مساجد 35 مسجد عضو شبکه مساجد محله‌محور مسجدپایه هستند و قرار است، این مساجد در سطح اول پرستاران بیمارستان ها، همسران جانبازان و پرستاران خانگی را به مساجدشان دعوت و طی مراسم جشنی به مناسبت سالگرد ولادت حضرت زینب(س) با اهدای هدایایی از آنها تقدیر کنند.

وی با اشاره به سطح دوم ویژه برنامه روز پرستار در مساجد محله محور مسجد پایه شهرری گفت: سطح دوم این ویژه برنامه در محلات شهرری برگزار می شود و در همین راستا امام جماعت، کارگزاران و فعالان و نمازگزاران مساجد  به درمانگاه ها، کلینیک های درمانی، درب منازل پرستاران مراجعه و مراسم جشنی برگزار و اقدام به پخش کلیپ های مختلف بویژه کلیپ مقام معظم رهبری پیرامون روز پرستار خواهند کرد و  با اهدای گل و هدایا از آنها تقدیر به عمل می آید.

مدیر ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) مرکز رسیدگی به امور مساجد با بیان اینکه سطح سوم مراسم بزرگداشت روز پرستار در سطح شهرستان ری برگزار می شود، خاطر نشان کرد: درقالب این سطح توسط  شبکه جهادی مساجد ری در بیمارستان های فیروزآبادی، شهدای هفتم تیر و رازی ویژه برنامه جشن و اجرای سرود و برنامه شاد برگزار و از پرستاران حضور یافته در این مراسم تقدیر و لوح سپاسی به آنها  اهدا می شود.

حجت الاسلام عامری همچنین از برگزاری ویژه برنامه یادواره مدافعان سلامت تحت عنوان «فرشتگان رحمت» در شهرری خبر داد و گفت: این برنامه21 آذر ماه در فرهنگسرای ولاء واقع در شهرری، میدان نماز برگزار می شود و در این مراسم که استاندار تهران نیز حضور دارد، یکی از رزمندگان راوی دفاع مقدس به روایتگری و خاطره گویی از خدمات پرستاران شهید در دوران دفاع مقدس می پردازد.

مدیر ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) مرکز رسیدگی به امور مساجد در پایان تصریح کرد: همچنین، در این مراسم از مدیران بیمارستان ها، پرستاران شاخص و خانواده شهدای مدافع سلامت بیمارستان های هفتم تیر، رازی، فاطمه الزهرا(س)، فیروزآبادی و دارالشهدای حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و شبکه بهداشت ری تجلیل به عمل می آید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه