مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارقان باغ های کهریزک دستگیر شدند

کهریزک – فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری باند سارقان باغات در محدوده کهریرک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از مزارع و باغات در محدوده کهریزک ،شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کلانتری 170 کهریزک قرار گرفت.

وی افزود: با رصدهای میدانی مشخص گردید، تمامی این سرقت ها توسط یک باند با مشارکت 5 متهم با 2دستگاه خودرو وانت پیکان به وقوع پیوسته لذا با تحقیقات تخصصی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی محل حضور سارقان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهر ستان ری در ادامه اعلام داشت: تیم عملیات کلانتری 170 کهریزک طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر 5 سارق را دستگیر و 2 دستگاه خودوروانت پیکان سارقان توقیف و در بازدید از داخل خودرو ها اموال مسروقه شامل : یک دستگاه جوشکاری،یک دستگاه دریل،چندین متر کابل برق،درب پنجره و…..کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تمامی متهمان دارای سوابق متعدد سرقت بودند، ادامه داد:در تحقیقات انجام شده سارقان به بزه انتسابی معترف شدند و تاکنون 4 شهروند شاکی شناسایی و اموال مسروقه خود را در بین اموال مکشوفه شناسایی کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان گفت: پس از اخذ شکایات شکات و پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه