مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

امام جمعه شهرری : تیم مذاکره کننده ایران باید هدفمند و با هدف لغو کامل تحریم‌ها اقدام كند

در نماز جمعه مطرح شد

امام جمعه شهرری – امام جمعه شهرستان ري گفت: تیم مذاکره کننده ایران باید هدفمند و با هدف لغو کامل تحریم‌ها قدم بگذارد.

امام جمعه شهرري در خطبه‌های این هفته نمازجمعه که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد با اشاره به اینکه دولت جدید ایران با مواضع روشن و اهداف مشخص در مذاکرات هسته‌ای شرکت کرده است، اظهار داشت: تیم مذاکره کننده ایران باید هدفمند و با هدف لغو کامل تحریم‌ها قدم بگذارد چرا که در این دوره هر توافقی را نمی‌پذیریم و باید منافع ملت ایران کاملاً تأمین شود.

حجت الاسلام شاهچراغی با بیان اینکه مذاکرات باید طوری انجام شود که ضمن لغو تمامی تحریم‌ها، امکان لغو یک طرفه و یا کارشکنی در آینده نیز در آن وجود نداشته باشد گفت: قطعاً رفع تحریم‌ها شرط ایران در برجام است تا به واسطه آن بخش عمده‌ای از مشکلات معیشت مردم برطرف شود.

امام جمعه شهرری با اشاره به ۱۶ آذر و روز دانشجو بیان داشت: با تمام تلاش‌ها و فتنه‌های دشمنان دانشجویان ایران اسلامی با تعهد کامل به اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت مداری بصیرت خود را به رخ دشمنان نظام کشیده اند.

شاهچراغی با اشاره به اینکه در سالروز ۱۶ آذر جمعی از دانشجویان شهید شدند ادامه داد: با ورود دانشجویان در این جریان و سایر جریان‌های سیاسی مانند کاپیتولاسیون و تسخیر لانه جاسوسی که دانشجویان همسو با ملت شدند دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.