مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شربیانی : خدمات به جنوب و شمال تهران باید عادلانه باشد

شهرری -رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: سهم ری از کلان‌شهر تهران سرریز مشکلات ریز و درشت است در صورتی‌که خدمات شمال و جنوب تهران باید عادلانه باشد تا فاصله شمال و جنوب تهران از نظر کیفیت خدمات به حداقل برسد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،جعفر شربیانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم ، با بیان اینکه ری امروز دچار مشکلاتی است که بیشتر آن نتیجه سرریز مشکلات تهران بوده اظهار داشت: سرریز مشکلات ریز و درشت به جنوب تهران، سهم شهرری از کلان‌شهر تهران است اما تلاش ما در حوزه پارلمان و مدیریت شهری یافتن راه‌حل دقیق و درست برای رفع این مشکلات است.

وی با اشاره به گله‌مندی مردم ری از مشکلات افزود: در زمینه مشکل آب حسن‌آباد فشافویه و کهریزک با نظارت و پیگیری مجلس یازدهم و هماهنگی دولت موضوع لوله‌گذاری آغاز و امیدواریم این موضوع هر چه زودتر به پایان برسد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در ادامه گفت: گره ترافیکی بهشت‌زهرا نتیجه عدم اتمام پروژه پل و زیرگذر جاده قدیم قم است که متأسفانه 13 سال معطل‌ مانده اما خبر خوب آن که هم‌اکنون حدود 90 درصد از پروژه تکمیل شده و در بازدید ماه گذشته از این پروژه با تعیین ضرب‌الاجل یک ماهه مقرر شد پروژه در این بازه زمانی به بهره‌برداری برسد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده من و همکارانم با نظارت و پیگیری روزانه این موضوع درصدد اتمام و بهره‌برداری هر چه زودتر پروژه هستیم.

شربیانی تصریح کرد: مشکل حمل‌ و نقل عمومی برای حسن‌آباد فشافویه از طریق اتصال متروی فرودگاه امام به شهرهای اطراف ری قابل برطرف شدن است و این موضوع یکی از سیاست‌های حمل‌ و نقل شورای پایتخت است که در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: ورود وسایل نقلیه فرسوده از تهران به ری متأسفانه موضوعی است که حقیقت دارد و من شخصاً پیگیر برطرف شدن این اتفاق ناشایست هستم زیرا که خدمات شمال و جنوب تهران باید عادلانه باشد تا فاصله شمال و جنوب تهران از نظر کیفیت خدمات به حداقل برسد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه