مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

درمانگاه فرهنگیان شهر ری نوسازی و تجهیز می شود

فرهنگیان شهرری – معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع گفت: به زودی شاهد نوسازی فضای درمانگاه فرهنگیان شهرری و خرید تجهیزات جدید و بروز برای این درمانگاه خواهیم بود.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، یوسف بهارلو در جلسه هیأت مدیره درمانگاه فرهنگیان شهرری گفت: پوشش حداکثری امکانات رفاهی و خدماتی به معلمان از مهمترین اولویت ها و دغدغه های دولت ها به شمار می رود.
وی با اشاره به نقش تأثیرگذار معلمان در فرهنگ سازی و تربیت انسان های مولد جامعه، بر ضرورت توجه به تأمین نیازهای اولیه و اساسی آنها تأکید کرد.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع افزود: بر این اساس در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اقدامات موثری با رویکرد تقویت خدمات رسانی کمی و کیفی  به معلمان صورت گرفته و برنامه های ویژه ای اندیشیده شده است.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع تصریح کرد: در این راستا به زودی با تصویب بودجه مناسب، شاهد نوسازی فضای درمانگاه فرهنگیان شهرری و خرید تجهیزات جدید و بروز برای این درمانگاه خواهیم بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه