مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارق موتورسیکلت های باقرشهر دستگیر شد

باقرشهر – رئیس کلانتری باقرشهر از دستگیری سارق سریالی موتورسیکلت در این شهر خبر داد.

کشف ۲۰۷۸ جفت کفش ورزشی قاچاق در باقرشهربه گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،سرهنگ حاج علی رضایی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق سریالی موتورسیکلت در باقرشهر خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در محدوده باقرشهر شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۷۵ باقرشهر قرار گرفت.

وی در ادامه اعلام داشت: تیم عملیات کلانتری ۱۷۵ باقرشهر با توجه به اینکه مشخصات ظاهری سارق را در اختیار داشتند طی گشت‌زنی، سوژه مورد نظر را با یک دستگاه موتورسیکلت مشاهده که به محض اطلاع از حضور مأموران، اقدام به فرار کرد و پس از تعقیب و گریز طی یک عملیات ضربتی متهم به همراه موتورسیکلت که سابقه سرقت از محدوده باقرشهر را داشت دستگیر شد.

رئیس کلانتری باقرشهر در پایان با اشاره به اینکه متهم دارای چندین فقره سابقه سرقت بود گفت: در تحقیقات انجام شده متهم ضمن اقرار به بزه ارتکابی، به پنج فقره سرقت دیگر در محدوده باقرشهر معترف و پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضائی شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه