مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ادای دین هنرمندان نمایش ری به سردار دلها

نمایش «وقتی ماهیجه ها سنگ می شوند» از شهرستان ری در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان تهران به روی صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی شهرستان ری، این نمایش به نویسندگی و کارگردانی کیانوش احمدی به عنوان اثر منتخب از شهرستان ری روز جمعه 14 آبان ماه ساعت 18 در مجموعه تالار محراب تهران اجرا می شود.

کارگردان «وقتی ماهیچه‌ها سنگ می‌شوند» عنوان کرد که این اثر نمایشی داستان رشادت‌های سردار سلیمانی و انتظار مادران شهدا برای بازگشت فرزندانشان را به تصویر می‌کشد.

کیانوش احمدی گفت: در این نمایش مخاطب ضمن آشنایی با رشادت‌های سردار سلیمانی، به تماشای سال‌ها انتظار مادران شهید برای بازگشت فرزندانشان خواهد نشست.

وی با اشاره به اینکه این نمایشنامه را به نیت قدردانی از جان‌فشانی‌های هشت سال دفاع مقدس سردار سلیمانی و ادای دین به مادرانی که هنوز چشم به راه بازگشت فرزند خود از جنگ هستند، نوشته است، اظهار کرد: موضوع این نمایش انتظار است، اما مخاطب با دیدن این اثر، هم رشادت‌های سردار سلیمانی در دوران جنگ را می‌بیند و هم متوجه می‌شود در آن دوران وی خود را بالاتر از هیچ رزمنده نمی‌دانست و به نوعی برادری و برابری را برقرار می‌کرد.

این کارگردان تئاتر تاکید کرد: موضوع دیگری که مخاطب از این نمایش درک می‌کند، اعتمادی است که مردم و مخصوصاً مادران شهدا و مفقودین به سردار سلیمانی داشته‌اند و اینکه این ارتباط چطور باعث دلگرمی این طبقه از جامعه امروزی شده بود.

گفتنی است، بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان تهران از  ۱۰ تا  ۱۶ آبان ماه در مجموعه تالار محراب برگزار می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه