مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
مراسم اختتامیه جشنواره استانی تولیدات فرهنگی هنری قائم آل محمد ص ستاد اقامه نماز غدیر و مهدویت 24 مهر سالن آمفی تئاتر اداره کلC

از شاعر پیشکسوت شهرری در جشنواره قائم آل محمد (ص) تجلیل شد

«عبدالمجید فرائی» شاعر آیینی شهرستان ری در جشنواره فرهنگی و هنری قائم آل محمد (ص) به عنوان شاعر برگزیده معرفی و از وی تجلیل شد.

به گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، این جشنواره در رشته های شعر و ادبیات و هنرهای تجسمی به مناسبت آغاز امامت و ولایت حضرت صاجب الزمان (عج) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

در مراسم اختتامیه جشنواره و معرفی برگزیدگان که 24 مهر ماه با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و جمعی از هنرمندان و شاعران برگزار شد، از «عبدالمجید فرایی» شاعر آئینی و پیشکسوت شهرستان ری تجلیل شد.

گفتنی است، «عبدالمجید فرائی» شاعر آئینی کشور و شاعر برگزیده استان تهران در سال 1322 در یک خانواده روحانی در شهرستان زنجان متولد شد. وی تا 15 سالگی در زنجان اقامت داشت و سپس به شهرری آمد. او از 10 سالگی به سرودن و نگارش شعر پرداخت و اکنون بالغ بر 35 هزار بیت اشعار عرفانی، آئینی و حماسی در قالب های غزل، مثنوی، رباعی، دوبیتی، ترجیع بند، ترکیب بند و شعر نو سروده است که برخی از آنها منتشر شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه