مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

توکلی :۷۴۸ هزار نفر در شهرستان ری واکسینه شدند

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه ۳۸ مرکز واکسیناسیون دانش آموزی از امروز در این شهرستان آغاز به کار کرده است، گفت: تا کنون ۷۴۸ هزار نفر در این شهرستان برعلیه ویروس منحوس کرونا واکسینه شدند.

حسین توکلی کجانی (پنجشنبه) در بازدید از روند واکسیناسیون دانش آموزان استان تهران در شهرری، اظهار داشت: افزون بر مراکز دانش آموزی ۳۳ مرکز تجمیعی و جامع سلامت وظیفه واکسیناسیون مردم جنوب تهران را برعهده دارند که از این تعداد ۲ مرکز شبانه روزی و یک مرکز خودرویی است.

وی با اشاره به اینکه یک مجموعه هوشمند تزریق واکسن نیز در سطح شهرستان ری فعال شده است، خاطرنشان کرد: این مجموعه به صورت سیار با محل خانه افراد ناتوانی که تماس گرفته اند و نقاط کم برخوردار پیرامونی شهرستان مراجعه می کنند و اقدام به تزریق واکسن می نمایند.

توکلی اضافه کرد: تمامی مراکز تزریق واکسن کرونا در سطح شهرستان ری براساس جمعیت و وسعت پنج بخش، ۶ شهر و روستاها پراکنده شده اند تا افراد در کمترین زمان و فاصله ممکن به تزریق واکسن دسترسی داشته باشند.

وی در خصوص تزریق واکسن دانش آموزی در سطح شهرستان ری نیز ابراز کرد: ۱۴۸ هزار دانش آموز واجد شرایط واکسن در ۲ ناحیه آموزش و پروش شهرری و ۲ منطقه کهریزک و حسن آباد فشافویه واجد شرایط دریافت واکسن کرونا هستند.

توکی خاطر نشان کرد: ۳۸ مدرسه به عنوان مرکز تزریق واکسن برای دانش آموزان شهرستان ری و اولیایشان تجهیز شده است که امیداواریم طی ۲ روز آینده تمامی این افراد در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

به گزارش انعکاس ری، واکسیناسیون سراسری ۴۵۰ هزار دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان تهران از امروز(پنجشبه) به مدت ۲ روز در ۱۱۲ پایگاه واکسیناسیون انجام می شود، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران به همراه سید مجتبی هاشمی سرپرست اداره کل آموزش و پروش شهرستان های استان تهران و حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری امروز با حضور در ۳ مدرسه در شهرری از روند واکسیناسیون دانش آموزان بازدید کردند.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه