مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرری در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد

دومین نشست شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در سال جاری به ریاست فرماندار شهرستان ری و با حضور اعضاء در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری حسین توکلی کجانی در این جلسه با اشاره به اهمیت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه بین نسل جوان تأکید کرد: ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی است که می‌تواند تضمین کننده ادامه حیات انقلاب اسلامی باشد.
در این جلسه که با حضور معاون مدیر کل و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری و فرمانده سپاه سیدالشهداء تهران برگزار شد، حسین نصرالله با اشاره به برگزاری جلسات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان ری، گفت: مصوبات و مباحث مطرح شده در شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند به عنوان یک راهبرد در سطح شهرستان در حوزه ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان باشد.
همچنین در ادامه این جلسه بر ضرورت تدوین راهبردها و سیاست‌های برگزاری یادواره‌ها، مراسم مربوط به شهدا و یادبودهای حوزه فداکاری، ایثار و شهادت به منظور ساماندهی و تقویت از این کار فرهنگی در سطح شهرستان تأکید شد.
در این جلسه دستورالعمل ساماندهی، حمایت و تشویق تشکل‌های مردمی فعال در حوزه ایثار و شهادت، ساماندهی فرآیند نامگذاری معابر و پیشگیری از اقدامات موازی حذف یا تغییر غیرمتعارف نام معابر مزین به نام شهدا با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری و استفاده از ظرفیت و مشارکت ایثارگران در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه