مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن در خانه قرآن نجمه خاتون(س)

خانه قرآن حضرت نجمه خاتون (س) دوره‌های آموزشی قرآن کریم را به صورت حضوری برای گروه سنی خردسال، کودک، نوجوان و بزرگسال در ترم پاییزی برگزار می‌کند.

زهرا فرهمند، از برگزاری کلاس‌های دانش آموزی و بزرگسال به صورت حضوری در خانه قرآن حضرت نجمه خاتون (س) خبرداد و اظهار داشت: خانه قرآن نجمه خاتون (س) با هدف ترویج معارف قرآنی دوره‌های آموزشی قرآن کریم را به صورت حضوری برای گروه سنی خردسال، کودک، نوجوان و بزرگسال در ترم پاییزی برگزار می‌کند.

مسؤول خانه قرآن نجمه خاتون (س) بیان کرد: خردسالان و کودکان شرکت کننده در این دوره‌ها می‌توانند در کلاس‌های مهد قرآنی، غنچه‌های قرآنی و شکوفه‌های قرآنی شرکت کنند و همچنین کودکان و نوجوانان و بزرگسالان شرکت کننده در این دوره‌ها می‌توانند با مهارت‌های درست خوانی، روان خوانی، تجوید، قرائت، حفظ و تفسیر قرآن کریم آشنا شوند.

وی افزود: لازم به ذکر است یکی دیگر از دوره‌های این خانه قرآن تربیت مربی است.

فرهمند گفت: آموزش حضوری، تلفنی و مجازی، کادر مجرب و پویا، فضای امن معنوی و با نشاط و پرداخت حداقل هزینه از امتیازاتی است که علاقمندان به شرکت در این دوره‌های قرآنی می‌توانند از آن بهره ببرند.

مسؤول خانه قرآن نجمه خاتون (س) خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره‌ها می‌توانند به این مرکز قرآنی مراجعه کنند و همچنین خانواده‌ها برای کسب آگاهی درباره دوره‌های ویژه کودکان و نوجوانان، می‌توانند با شماره ۳۳۷۵۲۷۶۷ یا ۳۳۷۴۲۵۴۳ تماس بگیرند.

وی در پایان گفت: آدرس این مرکز قرآنی شهر ری، صفاییه مدرسه علمیه نجمه خاتون (س) می‌باشد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه