مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: بیش از ٥٣ هزار تبعه خارجی علیه بیماری کرونا واکسینه شدند

فرماندار ویژه شهرستان ری از تزریق ۶۳۵ هزار دُز واکسن کرونا به مردم این شهرستان خبر داد و گفت: علاوه بر هموطنانمان، بیش از ۵٣ هزار تبعه خارجی ساکن ری نیز علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

حسین توکلی کجانی روز شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: فرایند تزریق واکسن به اتباع خارجی در شهرستان ری از ۲ هفته پیش آغاز شده و هم اکنون ۵۳ هزار و ۴۴۵ نفر از این افراد علیه بیماری کویید ۱۹ واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه وضعیت کرونایی شهرستان ری در حال حاضر نارنجی رنگ است، خاطرنشان کرد: ۳۳ مرکز تجمیعی و جامع سلامت وظیفه واکسیناسیون مردم جنوب تهران را برعهده دارند که از این تعداد یک مرکز خودرویی و یک مرکز هم به صورت‌ شبانه روزی فعالیت می کنند.

توکلی تاکید کرد: مردم حتی پس از واکسیناسیون نیز باید حتما فاصله گذاری اجتماعی، رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را در دستور کار خودشان قرار دهند.

وی در ادامه به حضور خود جوش و گسترده مردم در مراسم پیاده روی اربعین اشاره کرد و افزود: پایگاه های سلامت واقع در مسیر پیاده روی اربعین هفت هزار و ۲۰۹ نفر از زائران را واکسینه کردند.

توکلی اضافه کرد: موکب ها و ایستگاه های صلواتی در مسیر تردد زائران مقادیر زیادی مواد صد عفونی کننده و ماسک نیز در میان عاشقان اباعبدالله(ع) توزیع کردند.

این مسئول به استقرار تیم غربالگری کرونای شبکه بهداشت شهرستان ری در فرودگاه امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: تمامی مسافران ورودی به کشور در صورت نداشتن تست منفی کرونا ملزم به انجام تست پی سی ار هستند.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه تست کرونا برای مسافران به صورت رایگان انجام می شود، یادآور شد: مردم باید نهایت همکاری را با حافظان سلامت داشته باشند تا شاهد اوج گیری مجدد کرونا نباشیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه