مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرمانده سپاه عبدالعظیم(ع) باخانواده شهیدان”حاجی و صادقی” دیدار کرد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم(ع) با خانواده شهیدان”حاجی و صادقی” در شهرستان ری دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری سرهنگ قنبری عصر شنبه با همراهی حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با حضور در منزل شهیدان«قربانعلی حاجی و محمد صادقی»،  ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، با والدین شهدا دیدار و گفتگو کرد.
فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم(ع) با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا موجب عزت و پالایش روح می‌شود افزود: شجاعت، فداکاری و دلاور مردی شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنها در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت شده و دیدار با آنان افتخاری بزرگ و تجدید بیعتی با آرمان‌های والای شهدا و امام شهیدان است.
وی از شهیدان والامقام به عنوان نماد استقامت، پایداری و اقتدار ملت و ایران اسلامی نام برد و تصریح کرد: دشمنان حتی از نام و یاد آن‌ها هراس دارند و تلاش می‌کنند یاد و نام شهیدان را از فرهنگ این مردم حذف کنند.
سرهنگ قنبری تاکید کرد: نوجوانان و جوانان باید با توجه به این شرایط هوشیار و آگاه باشند و با درک درست شرایط بتوانند با بهره‏‌گیری از سیره شهدا راه روشن آن‌ها را دنبال و زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) باشند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه