مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان ری منصوب شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ری به عنوان دبیر اقامه نماز این شهرستان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان تهران، صبح روز سه شنبه ۱۵ تیر ماه و در جلسه شورای اقامه نماز ری که با حضور حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی، امام جمعه ری و ائمه جمعه بخش‌های این شهرستان و حسین توکلی کجانی، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری برگزار شد، طی حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین علیرضا قندی مدیر ستاد اقامه نماز استان تهران، حجت الاسلام علی کنگرلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی ری به مدت یک سال به عنوان دبیر ستاد اقامه نماز این شهرستان منصوب شد.

درحکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین کنگرلو آمده است :

تعامل سازنده و مؤثر با فرماندار و امام جمعه محترم، نیروهای ستادی و شهرستان با خلاقیت و نوآوری در شیوه اجرا، مدیریت جهادی و تمام وقت جهت توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز بخصوص دعوت به این فریضه مهم در کلیه آحاد جامعه مورد انتظار می باشد.

امید است با توکل به خداوند در جهت فعال نمودن ظرفیت دستگاههای اجرایی و گروهای مردمی بخصوص جوانان و نوجوانان و اجرایی نمودن توصیه های خداوند متعال و ائمه معصومین علیهم السلام در زمینه نماز و همچنین پیام های مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) به اجلاس های سالیانه نماز در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) موفق و مؤید باشید.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین جمال عبدی، معاون ستاد اقامه نماز استان تهران در این جلسه طی سخنانی گفت: با توجه به فعالیت‌ها و همکاری‌های گذشته حجت الاسلام و المسلمین کنگرلو در سمت دبیری ستاد اقامه نماز شهرستان اسلامشهر بر آن شدیم این مسؤلیت را در ری به وی بسپاریم.

حجت الاسلام عبدی گفت: امیدواریم با همکاری ائمه جمعه و فرماندار و مسئولین ری، فرهنگ اقامه نماز در این شهرستان مذهبی فراگیری بیشتری داشته باشد.

وی افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری توجه به ترویج نماز بین کودکان و نوجوانان از رویکردهای این ستاد است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه