مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ثبت نام 231 کاندید شورای شهر در شهرستان ری

پرونده ثبت نام کاندیداهای پارلمان شهری دوره ششم در شهرستان ری با ثبت نام 231 کاندید بسته شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،پرونده ثبت نام کاندیداهای شورای شهر در شهرستان ری با 231 کاندید ثبت نام شده بسته شد و مراحل تایید صلاحیت نامزدها آغاز می شود.

در این دوره از انتخابات شورای شهر در شهرهای باقرشهر،کهریزک،حسن آباد فشافویه، قیامدشت و قلعه نو 231نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 34 نفر زن و 197 نفر مرد هستند .

رتبه اول ثبت نام کنندگان  را شهر باقرشهر با ثبت نام 75 نفر به خود اختصاص داده است که از این تعداد 7 نفر زن و 68 نفر مرد هستند .

رتبه دوم از لحاظ تعداد ثبت نام شده ها را شهر کهریزک با ثبت نام 56 نفر به خود اختصاص داده است که از این تعداد 9 نفر زن و 47 نفر مرد هستند .

در رتبه بعدی شهر های قیامدشت و قلعه نو هر دو شهر تازه تاسیس  با تعداد 34 ثبت نام کننده قرار دارند که در شهر قیامدشت 5 نفر زن و 29 نفر مرد و همچنین در شهر قلعه نو 6 نفر زن و 28 نفر مرد ثبت نام کردند .

کمترین تعداد ثبت نام را شهر حسن آباد فشافویه با تعداد 32 نفر به خود اختصاص داده است که از این تعداد نفر 7زن و25 نفر مرد هستند .

با پایان زمان ثبت نام باید منتظر تایید صلاحیت ها باشیم تا ببینیم چه کسانی برای پارلمان شهری دوره ششم تایید می شوند

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه