مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

قاضی‌مغربی: تحقق دانشگاه اسلامی با تحول امکان‌پذیر است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی‌(ره) شهرری گفت: نخستین گام دانشگاهیان و بسیج اساتید باید تحقق دانشگاه اسلامی باشد و این مهم جز با تحول امکان‌پذیر نیست.

سعید قاضی‌مغربی در گردهمایی کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های استان تهران که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی‌(ره) شهرری برگزار شد، گفت: این دانشگاه دارای موقعیت حساسی بوده و همجوار با حرم مطهر امام راحل، گلزار شهدا و حرم نورانی عبدالعظیم‌الحسنی‌ علیه‌السلام است.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی‌(ره) که بسیج را به شجره طیبه‌ تشبیه کردند، افزود: یک استاد بسیجی باید سرشار از عشق به اسلام و انقلاب بوده و غرور ملی و دینی را در خود تقویت کند، خلّاقیت و نوآوری در کارهای خود داشته و سیاست‌زده نباشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی‌(ره) شهرری اضافه کرد: راه طولانی برای تحقق نظام و دولت اسلامی در پیش داریم و نخستین گام ما باید محقق شدن دانشگاه اسلامی باشد و این امر جز با تحول امکان‌پذیر نیست.

اقدام مناسب دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه دسترسی به فناوری

قاضی‌مغربی با بیان اینکه باید از تحول استقبال کرد به اساسنامه بسیج اساتید برای دستیابی به غرور ملی که مد نظر مقام معظم رهبری است، عنوان کرد و ادامه داد: یک استاد بسیجی باید با مفاخر ملی کشور خود آشنا شود.

وی یادآور شد: از زمان مدیریت دکتر طهرانچی در دانشگاه آزاد اسلامی اقدامات خوبی در زمینه دسترسی به فناوری صورت گرفته و سیستم واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در راستای رفع معضلات کشور بوده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی‌(ره) شهرری متذکر شد: با راه‌اندازی پژوهشکده‌های کاربردی، اندیشکده‌های مطالعاتی و بنیادی و انجام تحقیقات علمی و کاربردی می‌توان کشور را به‌سوی رشد و ترقی سوق داد.

قاضی‌مغربی با اشاره به نقش افزایش معرفت در استادان گفت: با حداقل امکانات می‌توان کانون‌ها، حلقه‌ها و نشست‌هایی را برای افزایش بصیرت و آگاهی استادان برگزار کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.