مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

” بازگشت زندگی به بافت تاریخی ری با مصوبه کمیسیون ماده ۵ “

پایان دو دهه  بلاتکلیفی نفرآباد

سرانجام پس از حدود دو دهه  بلاتکلیفی اهالی محله تاریخی نفرآباد در شهرری ، با پیگیری های مستمر ، طرح تفصیلی نفرآباد در کمیسیون ماده ۵ تصویب و به زودی ابلاغ می شود .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ ، فرهاد افشار ” شهردار منطقه ۲۰ ” با اعلام این خبر گفت : مشکل محدوده تاریخی نفرآباد با همکاری متخصصین ، سازمان میراث فرهنگی  و اعضای تخصصی کمیسیون ماده ۵ و با دستور شهردار محترم تهران با رعایت ارتفاع در محدوده بافت تاریخی حل شده و این طرح در قالب برنامه افق ۱۴۱۴ مدیریت شهری منطقه ۲۰ که با هدف توسعه مستمر شهرری تهیه شده است می بایست به سرانجام نهایی برسد .

او افزود : با این مصوبه ، این محدوده به سمت توسعه گردشگری ، نوسازی ، رونق ساخت و ساز و فعالیت های متناسب اقتصادی پیش خواهد رفت .

شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به اهمیت طرح های ارتقای کیفیت زندگی افزود : بازگشت زندگی و احیای محله تاریخی نفرآباد ، از طرح هایی بود که مدیریت شهری در این دوره برای حل مشکلات شهروندان با اهتمام جدی و دغدغه مند ورود کرد و نهایتا به برکت نام مقدس سید الکریم ( ع ) طرح تصویب و اجرایی خواهد شد .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه