مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

” بازگشت زندگی به بافت تاریخی ری با مصوبه کمیسیون ماده ۵ “

پایان دو دهه  بلاتکلیفی نفرآباد

سرانجام پس از حدود دو دهه  بلاتکلیفی اهالی محله تاریخی نفرآباد در شهرری ، با پیگیری های مستمر ، طرح تفصیلی نفرآباد در کمیسیون ماده ۵ تصویب و به زودی ابلاغ می شود .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ ، فرهاد افشار ” شهردار منطقه ۲۰ ” با اعلام این خبر گفت : مشکل محدوده تاریخی نفرآباد با همکاری متخصصین ، سازمان میراث فرهنگی  و اعضای تخصصی کمیسیون ماده ۵ و با دستور شهردار محترم تهران با رعایت ارتفاع در محدوده بافت تاریخی حل شده و این طرح در قالب برنامه افق ۱۴۱۴ مدیریت شهری منطقه ۲۰ که با هدف توسعه مستمر شهرری تهیه شده است می بایست به سرانجام نهایی برسد .

او افزود : با این مصوبه ، این محدوده به سمت توسعه گردشگری ، نوسازی ، رونق ساخت و ساز و فعالیت های متناسب اقتصادی پیش خواهد رفت .

شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به اهمیت طرح های ارتقای کیفیت زندگی افزود : بازگشت زندگی و احیای محله تاریخی نفرآباد ، از طرح هایی بود که مدیریت شهری در این دوره برای حل مشکلات شهروندان با اهتمام جدی و دغدغه مند ورود کرد و نهایتا به برکت نام مقدس سید الکریم ( ع ) طرح تصویب و اجرایی خواهد شد .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.