مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برگزاری کارگاه «آمادگی در بارش برف» برای بیش از 1000 نفر از عوامل اجرایی در شهرری

در آستانه فصل زمستان، کارگاره آموزشی برف‌روبی برای بیش از 1000نفر از عوامل اجرایی خدمات شهری و نواحی و کارگران خدمات شهری و فضای سبز منطقه 20 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ محسن حسینی سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی این منطقه گفت: با هماهنگی اداره آموزش معاونت توسعه منابع‌انسانی و با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست و شهرداران نواحی هفت گانه منطقه 20 به منظور آمادگی کامل برای بارشهای فصلی و جلب رضایت شهروندان، کارگاه‌های آموزشی تئوری و عملی برف‌روبی برای بیش از 1000 نفر از پرسنل و کارگران خدمات شهری و فضای سبز برگزار شد.

حسینی افزود: در این کارگاه‌ها کارگران و پرسنل اجرایی نواحی در قالب دو گروه آموزشی به صورت تئوری و عملی با نکات ایمنی و محیط زیستی مرتبط با برف‌روبی و نحوه استفاده از ادوات و تجهیزات و نحوه صحیح برف‌روبی با رعایت نکات ایمنی آشنا شدند.
او تاکید کرد: در این کارگاه‌های آموزشی پرسنل حوزه اجتماعی منطقه و نواحی نیز حضور داشتند تا در هنگام بارش برف از مشارکت شهروندان و فعالان اجتماعی برای عملیات برف‌روبی در اماکن عمومی و پرتردد بهره‌مند شویم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه