مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سنگ قبر ۵۰میلیون تومانی در تهران

رئیس اتحادیه سنگ فروشان شهرستان شهر ری گفت: فروش سنگ قبر در مقابل حجم بالای سنگ فروشی ارزش مالی آنچنانی ندارد و فروش سنگ قبر رقم قابل توجهی به حساب نمی‌آید.

خبرفوری: رئیس اتحادیه سنگ فروشان شهرستان شهر ری گفت: فروش سنگ قبر در مقابل حجم بالای سنگ فروشی ارزش مالی آنچنانی ندارد و فروش سنگ قبر رقم قابل توجهی به حساب نمی‌آید.

تصور کنید ۳۰۰ نفر در روز به واسطه کرونا در کل کشور فوت می کنند و ۱۰۰ نفر آن در تهران باشند، ۱۰۰ متر مربع سنگ برای قبر مورد استفاده برای تهران افزوده شده است و این حجمی نیست که بخواهیم بگوییم بازار سنگ فروشان رونق گرفته است؛ اما شرایط کرونایی موجب افزایش مرگ و میر شده است و به نوعی بازار سنگ قبر فروشان را داغ کرده است.

سنگ قبر براساس نوع جنس قیمت های مختلفی دارد؛ از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۵۰ میلیون تومان یک متر مربع سنگ قبر در بازار معامله می شود که هزینه نصب و کنده کاری نیز به حساب می آید.

متاسفانه برخی سنگ فروشان قبر کمی بی‌مهری می کنند و توجهی به شرایط حال هموطنان نمی‌کنند؛ ۹۰ درصد موارد شکایتی به اتحادیه مربوط به سنگ فروشان قبر است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه