مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پنجمین مرحله کمک‌های مؤمنانه بخش کهریزک

پنجمین مرحله کمک‌های مؤمنانه بخش کهریزک ظهر امروز با حضور مسولان شهرستان ری توزیع شد

سرهنگ خداداد کاشفی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) در مراسم توزیع بسته های کمک مومنانه که ظهر امروز با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسؤولان در ورزشگاه شهدای باقرشهر برگزار شد، اظهار کرد: از روزهای نخست شیوع کرونا در کشورمان، فعالیت‌های بسیجیان این ناحیه در زمینه‌های مختلف از جمله تولید ماسک، ضدعفونی معابر و اهدای کمک‌های معیشتی به خانواده‌های بی‌بضاعت در قالب گروه‌‌های جهادی در سطح شهرها و روستاهای بخش‌های کهریزک، قلعه نو و فشافویه آغاز شد.

وی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب برای کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت، کم بضاعت و آسیب دیدگان از شیوع کرونا گفت: از ابتدای شیوع کرونا بحث کمک مؤمنانه توسط سپاه و پایگاه‌ها انجام می‌شد و پس از فرمان فرماندهی معظم کل قوا این اقدامات به صورت سازماندهی شده و منسجم‌تر اجرا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) باقرشهر افزود: در این راستا در فاز اول سه مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در نیمه شعبان، ماه رمضان و عید فطر انجام شد و فاز دوم نیز در ایام عید سعید غدیر بود و با تاکیدات مجدد مقام معظم رهبری فاز سوم را همزمان با هفته وحدت با توزیع ۱۲۰۰ بسته حمایتی آغاز کردیم.

کاشفی بیان کرد: این بسته‌ها شامل چندین قلم مواد غذایی و مواد بهداشتی است که توسط گروه‌های جهادی، بسیجیان پایگاه‌های مقاومت، خیران و نیکوکاران و بخشداری‌ها تأمین شده و در بین خانواده‌های نیازمند که از قبل شناسایی شده بودند، توزیع شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه