مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

 کاشت‌۱۵ هزار درخت و درختچه در شهر کهریزک

در راستای توسعه سرانه فضای سبز شهری ۱۵ هزار اصله درخت و درختچه در سطح محلات، بوستان ها و معابر شهر کهریزک درحال کاشت است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ وحید فروغی معاون خدمات شهری شهرداری کهریزک با اعلام این خبر گفت: به منظور جبران سطح آلایندگی های  حجم وسیع تردد خودروهای سنگین و سبک از محور جاده قدیم تهران قم  ، کاشت نهال و توسعه سرانه فضای سبز یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری محسوب می شود از این رو همزمان با شروع فصل پاییز کاشت نهال و درختچه های تزیینی در گوشه و کنار شهر آغاز شد.

وی با تکمیل این خبر افزود: در این طرح ۷ هزار اصله نهال و ۸ هزار درختچه سازگار با اقلیم آب و هوایی شهر کهریزک آماده کشت شده است که علاوه بر  توسعه سرانه فضای سبز در زیبایی و تلطیف هوای شهر نیز موثر است.

فروغی خاطرنشان کرد: تمامی درختان و درختچه هایی که جهت کاشت در سطح شهر آماده شده است در باغ تولیدات گیاهی شهرداری تولید و پرورش داده شده است که این امر در خودکفایی حوزه فضای سبز شهری تاثیری بسزایی دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه