مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بابایی: برپایی «میز مهربانی» در راستای تحقق «عدالت آموزشی» است

بخشدار کهریزک گفت: کمپین «میز مهربانی» با حضور خیرین شهرستان ری در راستای بازگشت دانش آموزان جامانده از تحصیل مجازی است.

امین بابایی عصر امروز در کمپین « میز مهربانی» که با هدف کمک به دانش‌آموزان جامانده از آموزش مجازی به همّت بخشداری کهریزک و با مشارکت آموزش و پرورش بخش کهریزک و خیرین نیکوکار برگزار شد، با اشاره به آسیب‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا بر معیشت و سبک زندگی افراد اظهار داشت: کرونا بخش‌های مختلف را تحت تأثیر خود قرار داده و چالش جهانی برای آموزش ایجاد کرده است و امرور ناگزیر به بهره‌گیری از آموزش از راه دور و در قالب فضای مجازی هستیم.

وی بیان کرد: بازگشایی مدارس در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا سبب نگرانی بسیاری از خانواده‌ها برای تحصیل حضوری فرزندانشان در مدارس شد که در شرایط آموزش مجازی، توانایی خرید تبلت یا موبایل هوشمند را نداشته و پرداخت هزینه‌های اینترنت نیز برایشان دشوار است.

بخشدار کهریزک با اشاره به هدف برگزاری کمپین «میز مهربانی» در بخش کهریزک بیان کرد: با هدف دسترسی دانش‌آموزان نیازمند به شرایط برابر آموزشی و داشتن امکانات الکترونیکی و اجتناب از شرایط عقب‌ماندگی از تحصیل آن‌ها، تلاش شد تا با فراهم کردن زمینه برپایی چنین کمپینی با حضور خیرین شهرستان ری شرایط را برای بازگشت این دسته از دانش آموزان به تحصیل فراهم کنیم.

بابایی تصریح کرد: وظیفه انسانی همه ما در شرایط کنونی خدمت به محرومان و بررسی مسائل و مشکلات آن‌ها است ‌زیرا بسیاری از همین افراد با دریافت کمک‌های خیرخواهانه مردم به جایگاه‌های رفیعی در کشور رسیده‌اند.

گفتنی است بخش کهریزک یکی از بخش‌های توابع شهرستان ری در جنوب تهران است که حدود ۳ هزار و ۲۰۰ نفر دانش‌آموز در مدارس آن مشغول به تحصیل هستند.

براساس اعلام آموزش و پرورش بخش کهریزک حدود ۴۰۰ دانش‌آموز این بخش فاقد تجهیزات موردنیاز شامل تلفن همراه هوشمند و تبلت برای ورود به فضای مجازی هستند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه