مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار شامپوی تاریخ مصرف گذشته در شهرستان ری

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: یک انبار بزرگ با موجودی ۱ میلیون و ۲۰۰ هرار عدد شامپوی تاریخ مصرف گذشته خارجی به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان در بخش قلعه نو کشف و با دستور مقام قضایی پلمب شد.

لطف‌الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: بازرسان اتاق اصناف و کلانتری بخش قلعه نو شهرستان ری ظهر امروز موفق به کشف انباری بزرگ از شامپوهای تاریخ مصرف گذشته خارجی شدند که تعداد آن ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار عدد بوده و ارزش ریالی آن در حدود ۱۲۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: مالک این انبار با تغییر لیبل کالا و تعویض جعبه‌ها اقدام به عرضه کالاهای فاسد در بازار می‌کرد که با هوشیاری بازرسان و نیروی انتظامی شناسایی و به دستور مقام قضایی پلمب شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه گفت: بر اساس اسناد موجود تاریخ مصرف شامپوها در حدود ۵ سال پیش به پایان رسیده اما توسط صاحبان کالا پس از تغییر لیبل و برچسب تاریخ مصرف با تعویض کارتون به بازار عرضه می‌شود.

ستاره در پایان خاطرنشان کرد: اتاق اصناف شهرستان ری تلاش می‌کند تا ضمن شناسایی واحد‌های صنفی فاقد مجوز با متخلفان و سودجویان مقابله کند و با حفظ حقوق مصرف کنندگان در راستای  بهداشت عمومی جامعه گام بردارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه