مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

باطری دزد جنوب تهران دستگیرشد

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق باطری‌های خودرو و اعتراف آن به ۵۰ فقره سرقت در کهریزک و باقر شهر خبر داد و گفت: متهم به همراه مالخر اموال سرقتی روانه دادسرا شد.

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق باطری‌های خودرو و اعتراف آن به ۵۰ فقره سرقت در کهریزک و باقر شهر خبر داد و گفت: متهم به همراه مالخر اموال سرقتی روانه دادسرا شد.

سرهنگ کارآگاه “حیدر گودرزی ” در تشریح این خبر گفت: هجدهم شهریور ماه ماموران گشت کلانتری ۱۷۰ کهریزک حین گشت زنی در سطح حوزه به شخصی که در حال بازکردن کاپوت یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ پارک شده بود مظنون می‌شوند و و پس از دستگیری مشخص شد که متهم، مراد نام دارد و قصد سرقت لوازم و قطعات خودرو را داشته است.

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت با بیان این که متهم با دستور قضائی توسط ماموران کلانتری روانه زندان می‌شود و پرونده بدون متهم به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع می‌شود، افزود: کارآگاهان با مطالعه پرونده، شیوه و شگرد سارق متوجه می‌شود که پرونده‌های مشابه دیگری نیز در این پایگاه تشکیل شده است که با جمع بندی پرونده‌ها نظریه یکسان بودن سارق آن‌ها قوت گرفت.
وی با اشاره باینکه متهم برای ادامه تحقیقات پلیسی از زندان به پایگاه نهم پلیس آگاهی انتقال یافت، گفت: با انتقال مراد به پلیس آگاهی متهم به ۵۰ فقره سرقت باطری خودرو‌های سواری در حوزه‌های باقرشهر و کهریزک اعتراف کرد.
این مقام پلیسی توضیح داد: مراد در اعترافات خود اظهار داشت، پس از سرقت باطری‌های خودرو‌های سواری، اموال سرقتی را به مالخر در حومه تهران به نام جمشید با قیمت پایینی می‌فروخته است.
سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی با بیان اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه مالخر باطری‌های سرقتی شناسایی و با دستور دستگیری در مخفیگاهش دستگیر شد، اضافه کرد: کارآگاهان در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاهش ۴۰ دستگاه باطری مسروقه کشف کردند.
وی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به خرید بیش از ۴۰ باطری خودرو از مراد اعتراف و در ادامه با هماهنگی قضائی هر ۴۰ دستگاه باطری خودروی کشف شده به مال باختگان آن مسترد و هر دو متهم برای رسیدگی قضائی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.