مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار شامپوی تاریخ مصرف گذشته در شهرستان ری

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: یک انبار بزرگ با موجودی ۱ میلیون و ۲۰۰ هرار عدد شامپوی تاریخ مصرف گذشته خارجی به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان در بخش قلعه نو کشف و با دستور مقام قضایی پلمب شد.

لطف‌الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: بازرسان اتاق اصناف و کلانتری بخش قلعه نو شهرستان ری ظهر امروز موفق به کشف انباری بزرگ از شامپوهای تاریخ مصرف گذشته خارجی شدند که تعداد آن ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار عدد بوده و ارزش ریالی آن در حدود ۱۲۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: مالک این انبار با تغییر لیبل کالا و تعویض جعبه‌ها اقدام به عرضه کالاهای فاسد در بازار می‌کرد که با هوشیاری بازرسان و نیروی انتظامی شناسایی و به دستور مقام قضایی پلمب شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه گفت: بر اساس اسناد موجود تاریخ مصرف شامپوها در حدود ۵ سال پیش به پایان رسیده اما توسط صاحبان کالا پس از تغییر لیبل و برچسب تاریخ مصرف با تعویض کارتون به بازار عرضه می‌شود.

ستاره در پایان خاطرنشان کرد: اتاق اصناف شهرستان ری تلاش می‌کند تا ضمن شناسایی واحد‌های صنفی فاقد مجوز با متخلفان و سودجویان مقابله کند و با حفظ حقوق مصرف کنندگان در راستای  بهداشت عمومی جامعه گام بردارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.