مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جریمه ۷ میلیارد ریالی برای گران‌فروشی در ری

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از احراز تخلف گران‌فروشی کود کشاورزی و شیرآلات در دو انبار شهرستان ری به ارزش تقریبی ۷ میلیارد ریال خبر داد.

موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به کشف میزان قابل توجهی از گران‌فروشی در ری اظهار داشت: در جریان بازرسی از انبارها  بازرسان اداره صنعت ری موفق به کشف در حدود 2 هزار قطعه شیرآلات و 15 تن کود به دلیل گران فروشی و عرضه خارج از ضوابط توزیع در انبارهای شهرستان ری شناسایی شد.

وی افزود: ارزش ریالی این محموله کشف شده در حدود 7 میلیارد ریال است که به دلیل شرایط موجود در کشور به منظور طی مراحل قانونی برخورد با تخلف پرونده به مراجع قضائی و تعزیرات ارجاع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در ادامه با اشاره به برخورد جدی بازرسان با گران‌فروشی ملزومات بهداشتی گفت: انبار نگه‌داری کود و شیرآلات در شهرری توسط بازرسان گشت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری شناسایی شد که به‌دلیل احراز تحلف گرانفروشی جرائمی در این راستا صادر شد.وی تصریح کرد: برای گران‌فروشی شیرآلات در حدود 3 میلیارد و 500 میلیون ریال و برای گران فروشی کود در حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال تعلق گرفت و در نهایت پرونده واحد متخلف تحویل مراجع قضائی شد.

احمدی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود در بازار برخی از سودجویان اقدام به افزایش قیمت خودسرانه و گران‌فروشی اجناس کردند که با هوشیاری بازرسان اداره صنعت ری این اقدام ناتمام ماند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه 5 تیم بازرسی به اصناف، انبار و کارخانه‌ها اختصاص داده شده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی از واحدها می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه