مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

یک کارگاه تولید و مونتاژ جارو برقی تقلبی در شهرستان ری پلمب شد

رییس اتاق اصناف شهرستان ری اعلام کرد: یک کارگاه غیرمجاز تولید و مونتاژ جارو برقی تقلبی در بخش خاوران این شهرستان شناسایی و کارگاه با دستور قضایی پلمب شد.

لطف الله ستاره روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: بازرسان اتاق اصناف به دنبال شناسایی کارگاه مونتاژ جاروبرقی تقلبی در بخش خاوران، کارگاه بزرگ تولید جاروبرقی های فاقد مجوز و تقلبی را نیز در این بخش شناسایی کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این واحد صنفی فاقد مجوز، قطعات بی هویت و بی کیفیت جاروبرقی مونتاژ و در کارتن های با برند های معتبر به بازار عرضه می شود.

وی افزود: این جاروبرقی های تقلبی در همین کارگاه بدون موتور مونتاژ و بسته بندی شده و در نهایت با موتورهای  مستعمل در بازار به فروش می رسد.
رییس اتاق اصناف شهرستان ری یاد آور شد: مالک این کارگاه با سواستفاده از تشابه نام با برندهای معتبر، بدون مجوز تمامی قطعات جاروبرقی را تولید و مونتاژ می کرد.

بخش خاوران از توابع شهرستان ری در مسیر آزاد راه امام رضا(ع) واقع شده و بر اساس آخرین سرشماری حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است، این شهرستان به دلیل استقرار بیشترین تعداد انبارهای کشور تبدیل به بار انداز کلان شهر تهران شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.