مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

استقرار ایستگاه پلیس راهور در شهرکهریزک

علی یحیی پور با اعلام این خبر گفت: شهر کهریزک یکی از پرتردد ترین شهرهای شهرستان ری محسوب می شود از این رو حضور نیروهای پلیس راهور در این شهر تاثیر بسزایی در ایجاد انضباط ترافیکی تسهیل مشکلات ترافیکی شهر دارد از این رو رایزنی های لازم با متولیان مربوطه انجام شده است تا شرایط حضور برای استقرار ایستگاه پلیس راهور در این شهر فراهم شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ علی یحیی پور با اعلام این خبر گفت: شهر کهریزک یکی از پرتردد ترین شهرهای شهرستان ری محسوب می شود از این رو حضور نیروهای پلیس راهور در این شهر تاثیر بسزایی در ایجاد انضباط ترافیکی تسهیل مشکلات ترافیکی شهر دارد از این رو رایزنی های لازم با متولیان مربوطه انجام شده است تا شرایط حضور برای استقرار ایستگاه پلیس راهور در این شهر فراهم شود.
وی افزود: به منظور ارتقای امنیت ترافیکی شهر، شهرداری کهریزک امادگی لازم جهت ساخت و تجهیز ایستگاه پلیس راهور را در مجاور یکی معابر اصلی شهر دارد که با اجرای این طرح فضای مناسبی برای رانندگان و کاهش میزات تخلفات و تصادفات فراهم می کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه