مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تمرکز پروژه‌های محرومیت زدایی سپاه بر انتقال آب و اشتغالزایی

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران گفت: زمانی که مردم از ما راضی باشند می‌توانیم ادعای شایستگی کنیم و نمی‌شود بگوییم کار من درست است درحالی‌که مردم راضی نباشند.

سردار سید ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه انتقال آب به روستای قاسم‌ آباد تهرانچی از توابع بخش خاوران در شهرستان ری اظهار کرد: امسال شعار سپاه تمرکز بر روی پروژه‌های آب و اشتغال است و این پروژه نیز مربوط به آب و در راستای اشتغال و جهش تولید است.

وی با تاکید بر اینکه باید به مردم توجه کنیم، افزود: مردم داری راهبرد اصلی سپاه است که امام راحل آن را تاسیس و مقام معظم رهبری به خوبی هدایت کردند و رمز موفقیت سپاه این است که  هوای مردم را داشت و خداوند نیز هوای سپاه را دارد.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران اذعان کرد: در دنیا سابقه ندارد یک نهاد نظامی مثل سپاه باشد که هم اسلحه در دست و هم بیل در دست باشد لذا سپاه به همه مردم کشورمان از همه اقوام توجه دارد و در همه استان ها به ویژه روستاهای صعب العبور، پروژه‌های محرومیت زدایی اجرا می کند.

سردار حزنی در ادامه خطاب به مسؤولان کشوری و لشگری تاکید کرد: اگر همه با همدیگر کار کنیم و به مردم توجه کنیم، هیچکس حریف ما نمی شود همانگونه که به واسطه باهم بودن، فتح المبین و کربلای 5 رقم خورد.

وی ادامه داد: اگر غم و غصه مردم با ما مسؤولان توزیع شود قابل تحمل خواهد بود و شادی ها نیز اگر بین همه تقسیم شود مملکت پر از شادی و سرور می شود زیرا مردم ما مانند مرواریدی هستند که با همه مردم فرق دارند که داشتن آنها ثروت و دیدن آنها لذت بخش است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران تصریح کرد: وقتی شایسته هستیم که مردم از ما رضایت داشته باشند یعنی شایستگی همه مسؤولان در رضایتمندی مردم است، مردم باید از ما راضی باشند؛ نمی شود بگوییم کار من درست است و مردم راضی نباشند.

سردار حزنی با بیان اینکه اگر باهم باشیم همه مشکلات حل می شود، گفت: کسی خارج از کشور مشکلات ما را حل نخواهد کرد بلکه خودمان باید همت کنیم و قدردان مردم عزیز باشیم چراکه کار اصلی را مردم انجام می دهند همانگونه که دوران هشت سال دفاع مقدس را مردم را اداره و پشتیبانی کردند و شهید دادند.

وی با بیان اینکه مردم داری، مردم یاری، مردم نوازی و محرومیت زدایی از شعارهای سپاه است، افزود: مسؤولی که با مردم باشد پایان ندارد و این مردمی بودن به معنای پایان ناپذیری است که ما در سپاه در این راستا مردم را به عنوان برادر بزرگتر مورد تکریم و توجه قرار می‌دهیم.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران در پایان با بیان اینکه یک عمل بهتر از هزار حرف است، خاطرنشان کرد: سردار حسن زاده همواره حواسش به مردم مستضعف است و کارهای خوبی در استان تهران انجام شده اما کافی نیست و باید کارهای بیشتری انجام شود تا رضایت مردم را جلب کنیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه