مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

همایش طلایه داران تبلیغ در آستان شیخ صدوق ری برگزار شد

ری- همایش طلایه داران تبلیغ در آستانه ماه محرم و با حضور ائمه جمعه و مبلغین در آستان شیخ صدوق ری برگزار شد.

عصر چهارشنبه و با حضور ائمه جمعه و مبلغین، همایش طلایه داران تبلیغ در آستان شیخ صدوق برگزار و در این همایش از ۳۰ مبلغ برتر شهرستان ری تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام ناصر رفیعی در این همایش با اشاره به اینکه قیام امام حسین (ع) تحول آفرین است گفت: نیاز امروز مجالس محرم این است که مبلغین با استفاده از سخنان آن حضرت و درس‌های قیام آن حضرت به موضوعات تحول در زمینه‌های اعتقادی، اجتماعی و سیاسی بپردازند.

وی با بیان اینکه معضلات اجتماعی و دین گریزی را می‌توان با استفاده از مکتب امام حسین (ع) حل کرد افزود: امروز تحول اعتقادی این است که نسبت به تثبیت باورها در جوانان تلاش کنیم و ائمه هم با روش‌های مختلف مخالفان را همراه خود کردند.

گفتنی است که این همایش با تدبیر حجت الاسلام شاهچراغی، امام جمعه و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، اداره تبلیغات اسلامی، مرکز خدمات حوزه علمیه، امور مساجد، و جامعه وعاظ برگزار و از ۳۰ نفر از پیشکسوتان تربیت مبلغین و مبلغین جوان و مساجد فعال در حوزه تبلیغ و مبلغین جهادی و هیئات مذهبی فعال در حوزه تبلیغ و مبلغ روستایی و امام جماعت فعال ادارات و مبلغ فضای مجازی و خانم‌های مبلغه تجلیل به عمل آمد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه