مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ادامه تراژدی سقوط‌ کودکان در کانال‌های جنوب تهران/ یک‌کودک دیگر جان باخت

بخشدار خاوران گفت: یک کودک ۴ ساله در کانال آب ری ورامین سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

اسماعیل شعبانزاده بخشدار خاوران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: حدود ساعت ۱۳ ظهر امروز یک کودک چهار ساله در محدوده بخش خاوران و خارج از محدوده شهر قیامدشت به کانال آب ری ورامین سقوط کرد.

وی افزود: محل حادثه ضلع شرقی شهر قیامدشت خارج از بافت شهری است که این کودک میهمان که از اهالی منطقه نیست و آشنا به محل نبوده به کانال آب سقوط می کند.

بخشدار خاوران تصریح کرد: نیروهای امدادی آتش نشانی و هلال احمر در محل حضور دارند و پس از حدود ۲ ساعت جستجو جسد بی جان کودک را لحظاتی پیش از کانال آب پیدا کردند.

شعبانزاده با تاکید براینکه تمام مسیر باید فنس کشی شود، ادامه داد: طول این مسیر ده‌ها کیلومتر است که اداره کانال ها، راهداری، بخشداری و دستگاه های مرتبط باید نسبت به امن سازی مسیر اقدام کنند که دستور این کار اخیرا صادر شده و در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: رئیس قضایی بخش خاوران با حضور در محل حادثه نسبت به برخورد با مقصرین تاکید کرد.

 طی دو هفته اخیر نیز یک کودک ۵ ساله در کانال آب ری ورامین در محدوده امین آباد بخش مرکزی شهرستان ری سقوط و جان خود را از دست داده بود.

منبع خبرگزاری فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه