مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

موفقیت خبرنگاران شهرستان ری در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان تهران

خبرنگاران شهرستان ری در نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها و سایت های خبری شهرستان های استان تهران به موفقیت دست پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، از سوی هیئت داوران این جشنواره، ۲۹ نفر در بخش‌های گزارش، تیتر، خبر، مصاحبه، مقاله، صفحه آرایی، طنز، اقتصاد مقاومتی، توسعه پایدار علمی و عملیاتی زیرساخت های استان تهران و بخش تاثیر اندیشه های امام خمینی (ره) و بیانات رهبری در رسانه ها انتخاب شدند.

بر این اساس از جمع خبرنگاران شهرستان ری، «مرتضی فغانی» از نشریه دنیای سرمایه گذاری برگزیده بخش ویژه (رویکرد اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی) شد و «مهدی خانلری» از خبرگزاری فارس نیز، رتبه اول بخش عکس این جشنواره را به خود اختصاص داد.

گفتنی است، نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها و سایت های خبری توسط خانه مطبوعات و رسانه های شهرستان های استان تهران و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در سال گذشته برگزار و مراسم اختتامیه آن نیز ۲۶ مرداد به صورت مجازی برگزار شد.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه