مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نظارت بر اماکن تولیدی و توزیعی شهرری افزایش یابد

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان ری با تاکید بر تعامل انجمن متبوعش با اداره اماکن ناجا در جهت ارائه خدمت به مردم، افزایش کنترل و نظارت بر اماکن تولیدی، توزیعی و خدماتی را خواستار شد.

علی کیهانیان روز دوشنبه در دیدار با رئیس نظارت بر اماکن شهرستان ری ضمن ارایه گزارشی از اهداف و ماموریت انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، افزود: تعامل اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی و این انجمن نقش بسزایی در حمایت از حقوق مصرف کنندگان خواهد داشت.
وی با برشمردن پشتوانه های قانونی، فعالیتهای انجام شده و نحوه تسهیل در انجام ماموریت ها، خاطرنشان کرد: اتحادیه ها نقش مهمی در قانونمندشدن مشاغل خودسر و تنطیم و ثبات بازار دارند.
به گفته این مسئول شهرستان ری به عنوان یکی ار مناطق تاثیرگذار در استان از جنبه های انبارداری ، تولید و ارائه خدمات توزیعی است که با ساماندهی و ساختارمند کردن آنها ضمن تاثیر در شهرستان در کل استان نیز اثر خواهد گذاشت.

کیهانیان ادامه داد: ارائه خدمات تولیدی و خدماتی و همچنین عدم ساماندهی مشاغل فاقد جواز و بی توجهی برخی اتحادیه ها به خود کنترلی زیر مجموعه های خود در شهرستان ری از جمله آسیب های موجود به بازار و در نتیجه به معیشت مردم است.

سروان علی صفدری نیز در این دیدار ضمن استقبال از همکاری دو نهاد گفت: چالشهایی در سطح شهرستان ری شناسایی شده است که ساماندهی قریب به ۱۵ هزار واحد صنفی فاقد پروانه کسب از جمله آنها به شمار می رود.

به گفته سروان علی صفدری، نبود نظارت کافی به عملکرد فروشگاههای زنجیره ای و استقرار ۸۰ درصد انبارهای کالای استان تهران در این شهرستان از مهمترین چالشه های شهرستان ری است.
همچنین در این دیدار نحوه ایجاد فرآیندهای منطقی در مشارکت و مساعدت دیگر نهادها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه