مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
شورای فرهنگ عمومی بخش خاوران تشکیل جلسه داد

شورای فرهنگ عمومی بخش خاوران تشکیل جلسه داد

جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش خاوران از توابع شهرستان ری، با بررسی ضوابط برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم و صفر در شهر قیامدشت و بخش خاوران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، این نشست به ریاست حجت الاسلام امیری امام جمعه قیامدشت و با حضور شعبان زاده بخشدار خاوران و سایر اعضای حقیقی و حقوقی در بخشداری خاوران تشکیل شد.

در این جلسه مقرر شد که نشست توجیهی هیئات مذهبی شهر قیامدشت در آستانه ماه محرم برگزار و شیوه نامه رعایت نکات بهداشتی تشریح شود.

حجت الاسلام امیری امام جمعه قیامدشت در این نشست با اشاره به اهمیت پاسداشت قیام عاشورا گفت: زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا، تضمین کننده سعادت دنیا و آخرت است و مردم خداجو و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، امسال به شیوه ای دیگر، محرم و صفر را زنده نگه می دارند و ارادت خود را به آستان مقدس اهل بیت (ع) به اثبات می رسانند.

اسماعیل شعبانزاده بخشدار خاوران نیز در این جلسه بر نظارت دقیق و موثر بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در حین برگزاری مراسم عزاداری تاکید کرد و از هیئت های عزاداری خواست تا این نکات را به درستی رعایت کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه