مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حل مشکلات واحدهای تولیدی مهمترین مطالبه مردم شهرستان ری است

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: حل مشکلات واحدهای تولید با برخی ادارات از جمله محیط زیست، ایجاد اشتغال برای جوانان و حل مشکل برخی از مستمری بگیران با اداره تامین اجتماعی از مهمترین مطالبات مردم و صنعتگران این شهرستان است

حسین توکلی کجانی روز سه شنبه پس از پایان دیدار مردمی با شهروندان شهرستان ری، اظهار داشت: بررسی مشکلات زیست محیطی واحدهای تولیدی، مشکل توسعه کارخانه ها به دلیل اجرای قانون شعال ۱۲۰ کیلومتر و اختلافات مردم با شهرداری ها در حوزه صدور جواز از دیگر مشکلات مردم شهرستان ری بود که در این دیدار بیان شد.

وی با بیان اینکه شهرستان ری به دلیل استقرار شهرک ها و لکه های صنعتی یکی از قطب های صنعتی استان تهران محسوب می شود، افزود: به همین دلیل بخش عمده درخواست ها در حوزه حل مشکلات مختلف صنایع ‌بخصوص مسایل اقتصادی و توسعه صنایع مختلف می باشد.

توکلی خاطرنشان کرد: حل موانع قانونی توسعه کارخانه ها، کارگاه ها، بررسی مشکلات مردم با دستگاه های اجرایی به ویژه شهرداری ها از دیگر درخواست های مردم از فرمانداری ری بود.

این مسئول با بیان اینکه بررسی ساخت و سازها در حریم شهرستان ری یکی از اصلی‌ترین درخواست های مردم است، گفت: حل مشکلات مردم ساکن در این نواحی با شهرداری ها و دهیاری ها از دیگر درخواست های مردم شهرستان ری از فرمانداری ری است.

دیدار  فرماندار ویژه شهرستان ری با مردم سه شنبه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در فرمانداری برگزار شد.

گفتنی است: شهروندانی که خواستار ملاقات با فرماندار ویژه شهرستان ری هستند می توانند با مراجعه به فرمانداری و پرکردن فرم درخواست و یا از طریق شماره تلفن ۵۴۱۶۱۱۲۰ اقدام به این کار نمایند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه