مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: مطالبات به حق مردم فشافویه برای تامین آب شرب در حال پیگیریست

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: به مردم شریف فشافویه نوید می‌دهیم مجموعه آب و فاضلاب استان تهران و فرمانداری ویژه شهرستان ری پیگیر تحقق مطالبات به‌حق مردم بخش فشافویه هستند و در بلندمدت اتفاقات خوشایندی در زمینه تأمین آب شرب و حل اساسی این مشکل رخ می‌دهد.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه تأمین آب شرب بخش فشافویه همواره از طریق آب چاه انجام‌شده، اظهار داشت: مشکل افت فشار و کاهش دبی آب شرب بخش فشافویه به دلیل کاهش سفره‌های زیرزمینی ایجادشده که با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده در دو برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت بررسی و مرتفع می‌شود.
معاون استاندار تهران افزود: از هفته گذشته و از ابتدای بروز مشکل کمبود آب شرب در فشافویه، تمامی مسئولین ذی‌ربط ازجمله مجموعه آب و فاضلاب شهر حسن‌آباد و منطقه 6 وارد عمل شدند و جهت رفاه مردم تا وصل مجددو افزایش دبی آب در منطقه تعدادی تانکر آب برای محل‌هایی که با قطعی و افت فشار آب مواجه هستند تهیه و اعزام شد.
فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: با توجه به کاهش دبی آب در منطقه می‌بایست تا احیا و ایجاد دو حلقه چاه برای تأمین آب، مصرف آب در این بخش مدیریت شود لذا از شهروندان تقاضا می شود که از مصرف بیش از اندازه آب مخصوصاً در ساعات پیک مصرف خودداری کنند.
توکلی کجانی با بیان اینکه شهر حسن‌آباد با افزایش جمعیت مواجه است، تأکید کرد: افزایش جمعیت شهر حسن‌آباد می‌بایست در تأمین آب شرب و برنامه‌های کوتاه و بلندمدت موردتوجه و رسیدگی قرار گیرد.
وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای ویژه با حضور مدیر عامل شرکت  آب و فاضلاب استان تهران گفت: در رابطه با تأمین آب شرب مردم فشافویه تصمیمات بلندمدت و کوتاه‌مدت خوبی اتخاذشده و در تلاش هستیم تا با همراهی مسئولین شهرستان مشکل فعلی مدیریت‌شده و در بلندمدت نیز اقدامات مناسب و درخور صورت گیرد.
معاون استاندار تهران تصریح کرد: به مردم شریف فشافویه نوید می‌دهیم مجموعه آب و فاضلاب استان تهران و فرمانداری ویژه شهرستان ری پیگیر تحقق مطالبات به‌حق مردم بخش فشافویه هستند و در بلندمدت اتفاقات خوشایندی در زمینه تأمین آب شرب و حل اساسی این مشکل رخ می‌دهد.
فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه ظرف مدت 10 روز مشکل کمبود آب در فشافویه تا حدودی مرتفع می‌شود، در پایان خاطرنشان کرد: یک حلقه چاه جهت تأمین آب شرب ایجادشده که در هفته آینده وارد مدار می‌شود و یک حلقه چاه دیگر نیز در حال احیا است که اگر وارد مدار شود مشکل فعلی برطرف می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه