مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پلمب مراکز تولید و نگهداری مواد غذایی غیر بهداشتی در خاوران

مراکز تولید و نگهداری مواد غذایی غیر بهداشتی در خاوران با دستور رئیس حوزه قضایی این بخش پلمب شد.

کارگاه‌های ساخت عسل تقلبی با درج نشان یکی از برندهای معروف و نیز تولید و محل دپوی فله‌ای مواد غذایی، گوشت، قارچ و همبرگر و… در فضایی کاملاً غیر بهداشتی، با دستور رئیس حوزه قضایی بخش خاوران و با حضور نیروهای انتظامی، نمایندگان بخشداری، ادارات صمت، تعزیرات و شبکه بهداشت شهرستان ری پلمب شد.

میثم یاری رئیس حوزه قضایی بخش خاوران در این رابطه گفت: سلامت مردم از جمله خطوط قرمز دستگاه قضایی می‌باشد و برای متخلفین به لحاظ نقض قانون مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی پرونده قضائی تشکیل و به سرعت و دقت تعیین تکلیف می‌گردند.

بر اساس این گزارش، این کارگاه‌ها که در روستاهای لپه زنک و قاسم آباد تهرانچی مستقر بودند، به لحاظ تخلفات گسترده بهداشتی و تولید و عرضه مواد غذایی فاسد، تاریخ مصرف گذشته و فقدان هر گونه مجوز فعالیت، پروانه تولید و بهره برداری پلمب گردیدند و از نمونه‌های مواد مزبور برای انجام آزمایشات و تعیین قابلیت مصرف انسانی و… به شبکه بهداشت شهرستان ری ارسال شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه