مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ورزشکاران پیشکسوت بسیجی شهرری ۱۰ هزار بسته حمایتی توزیع کردند

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: پنج هزار بسته معیشتی و پنج هزار بسته بهداشتی توسط ورزشکاران بسیجی پیشکسوت بین نیازمندان و آسیب دیدگان در شهرری توزیع شد.

منوچهر سالاروند روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ورزشکارانی که با شیوع ویروس کرونا از نظر اقتصادی و معیشتی با مشکل مواجه شده و آسیب دیدند مشمول دریافت این بسته های حمایتی شدند.
وی افزود: سپاه و بسیج در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده و محروم جامعه گام های گسترده ای برداشته تا بتواند در جهت رفع معضلات این قشر اقدامی انجام دهد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات  سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران عنوان کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، کمک های مومنانه و ضیافت همدلی از سوی سپاه و بسیج تداوم خواهد یافت.
وی خاطر نشان کرد: امروز کشور ایران با اتحاد و همدلی و حمایت از اقشار ضعیف و آسیب دیده در سطح جهانی بار دیگر اقتدار و مقاومت در مشکلات را به معرض نمایش گذاشت.
سالاروند خاطر نشان کرد: ملت ایران و همه دستگاه ها و نهادها در کنار یکدیگر قرار گرفتند تا با انجام اقدامات موثری در دوره شیوع کرونا به افرادی که از نظر معیشتی و اقتصادی آسیب دیدند را مورد حمایت قرار دهند.
این مسئول یادآور شد: کمک های مومنانه و حمایت از اقشار کم برخوردار و آسیب دیده به دلیل شیوع ویروس کرونا نشانگر مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر مشکلات و بحران ها است.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) در حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و در جنوب تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه