مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۲۷۰ میلیون تومان کمک اوقاف برای تجهیز بیمارستان فیروزآبادی و آسایشگاه کهریزک

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با اشاره به توزیع ۵هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند ری، گفت: پس از شیوع کرونا ۲۰۰ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان فیروزآبادی و ۷۰ میلیون تومان برای خرید دستگاه احیاء به آسایشگاه خیریه کهریزک کمک کردیم.

حجت الاسلام مرتضی صادقی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در حاشیه آغاز رزمایش ضیافت همدلی استان تهران که در آستان شیخ صدوق(ره) برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری با اشاره به تهیه ۱۰هزار بسته کمک معیشتی اظهار داشت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب بهترین راه ترویج وقف کمک امینانه است و در حال حاضر کمک به نیازمندان بر اساس وقف واقفینی انجام می‌شود که در سال‌های گذشته با نیت اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان ثبت شده است.

وی افزود: در مرحله نخست ۱۰ هزار بسته ارزاق به دست نیازمندان استان تهران می‌رسد و مراحل بعدی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با بیان اینکه بنیاد احسان و برکت در آستان امام زاده عبدالله (ع) شهرری در حال تهیه بسته‌های کمک معیشتی است، ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اداره اوقاف شهرستان ری با همکاری بقاع متبرکه ۵هزار بسته کمک معیشتی تهیه کرده و در ایام ماه مبارک رمضان در اختیار نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا قرار می‌دهد.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان فیروزآبادی کمک کردیم، تصریح کرد: با شیوع کرونا و مشکلاتی که در آسایشگاه خیریه کهریزک ایجاد شد، اداره اوقاف شهرستان ری از محل وقف بیش از ۷۰ میلیون تومان هزینه خرید دستگاه احیاء برای آسایشگاه کهریزک پرداخت کرده که در ماه مبارک رمضان به آسایشگاه اهداء می شود.

وی تأکید کرد: در ماه مبارک رمضان به مدت ۳۰ شب برنامه عطر رمضان در بقاع متبرکه شهرستان ری به صورت زنده و با حضور سخنرانان ویژه، هنرمندان و فعالان جهادی در شبکه قرآن صدا و سیما پخش می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: برنامه عطر رمضان ۱۰ شب نخست در آستان شیخ صدوق(ره)، ۱۰ شب میانی در امام زاده ابوالحسن(ع) و ۱۰ شب پایانی در آستان امامزاده عبدالله(ع) تصویربرداری می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه